2009-06-16

det är en jävla massa böcker. Och skruvar

Det här med att packa kartong på kartong med böcker samt skruva ner sju hyllor med 12skruv i varje är inte jätteroligt. Det är det däremot att prata i telefon och läsa bloggar, ja tillochmed att laga mat blir roligt. Om man jämför. Och det gör jag.

Det värsta är att om jag inte gör någonting i form av flyttpackning kommer min käre sambo finna det fullt legitimt att spela tevespel ikväll istället för att packa. Så därför tänker jag banne imej göra lite nytta.
seså...

1 kommentar:

Cat sa...

Ska ni flytta?

Det där lät för övrigt ungefär som jag när jag får för mig att storstäda... "Nämen titta, det där gamla fotoalbumet. Och har jag den där tidningen kvar? Den måste jag titta i. Och oj, det linnet hade jag glömt att jag hade, det måste jag bara prova! Och jag undrar om den där bh:n fortfarande passar..." Ja, du fattar var jag vill komma. Det finns tusen saker man hellre gör än att packa och/eller städa.

Hoppas allt är bra med dig och magen.

Kram