2010-03-16

Om ännu en dag i mars.

Imorse vaknade vi alla tre halv åtta. Pigga, glada, utvilade. Halv åtta är lätt den bästa tiden att gå upp på. Sju känns lite tidigt och senare lite för sent. Då blir Kajsas matrutiner rubbade. Nu är klockan halv tolv och vi har hunnit storhandla, ska snart äta lunch och efter det ge oss ut i solen. Ikväll ska jag aktivera min kropp med spinning.
Imorse hoppade jag i ett par byxor som jag aldrig tidigare kunnat ha. Fick dem av en jobbarkompis som trodde att jag minsann kunde ha dem varpå jag skrattade henne i rätt ansiktet. Men nu kan jag alltså ha dem. Och så köpte jag en vårjacka idag för 300 istället för 400. Så jävla bra!
Jag tror bestämt att jag älskar den här dagen redan.

Och ja, jag är väldigt medveten om att mina senaste inlägg varit äckligt hurtfriska och positiva men jag kan helt enkelt inte rå för det. Jag känner mig äckligt positiv och glad och det varken kan eller vill jag ändra på. Kan faktiskt inte ens komma ihåg när jag var riktigt skittjurig eller ordentligt nere sist.

1 kommentar:

Elin Alenteg sa...

Härlig läsning!

KRAM