2012-02-11

Lite trött sådär..

Klockan är 20:15, det är lördag och tre av fyra familjemedlemmar har gått och lagt sig.
M var väldigt snabb på att gå in och lägga videungen och sen blev han kvar. Jag ba: men seriöst, sova? Nu?
Han ba: Nä jag har inte gått och lagt mig för natten alltså.
Nähe nä, den går jag faktiskt inte på.

Av detta kan man väl dra slutsatsen att det blev rätt sent inatt. Eller tidigt idag, hur man nu väljer att se på det. Men det betyder ju också att kvällen igår blev himla lyckad.
Men tröttman. HERREGUD. Vi kan säga såhär: är inte jätteavis på att mina vänner som jag hängde med igår är på 30-årsfest ikväll, vilket jag ju tänkte jag skulle vara igår när jag var sjukt pepp på att göra en sån där wild´n crazy tvådagars. Men host. Tror inte det.

5 kommentarer:

Maria sa...

Haha! Nja, en tvådagars kanske är att ta i när man inte är van.. ;) Super att ni hade en kul kväll!!

Fifi sa...

Tvådagars - jag får hjärtklappning bara av tanken!

Nina sa...

Haha, här är det typ standard att mannen fixar läggningen runt åtta och vill sova då. Trots att vi inte gjort något speciellt kvällen innan. (Han får dock inte sova då för då får jag ju trååååkigt)

Trillingnöten sa...

Asså igår kväll ville jag sova vid nio...jag kikade på en film och när den var slut var jag övertygad om att klockan var nio. Jag var så trött! Men höll ut till tio...

Lisa sa...

Maria & Fifi: Nä en tvådagars nu mera är väl i lite tyngsta laget. En gång i tiden gick det ju hur bra som helst. Haha.

Nina: Ja men eller hur! Jag gick och la mig strax efter eftersom det var så tråkigt att sitta uppe själv. Rätt skönt i söndags dock. Inser att det är så man får göra om man ligger efter i sömn - lägga sig samtidigt som kidsen för man kan ju gärna inte tvinga dem till sovmorgon. =)

Trillingnöten: Hihi men tio är ju inte SÅ illa i allafall. ;)