2012-02-28

Men vad hände här nu då? Jo jag fick bara lite fnatt, eller så var det bara våren som kom...

Ett rätt tydligt tecken på att det är vår, är att jag varje år drabbas av ett enormt behov av att få in färger i hemmet, och inte bara i hemmet - utan på mig själv också. Bort med att det svarta och sluta fega. I alla fall så tänker jag det, men när det väl kommer till kritan så är det likt förbannat alltid mörka kläder jag får med mig hem.
Men så hände något, och vips så hade jag en tunika ala Di Leva i påsen. Och ett par väldigt färgglada ögonskuggor. Risken är kanske att jag mest kommer känna mig som en påfågel. Eller ett påskägg. Men hur som helst så var det fint att bryta den svarta trenden lite.


7 kommentarer:

Miss Baglady sa...

WOOW den är ju skitsnygg, jag vill också ha massa färg nu inför våren.

Bara Sara sa...

Jag är som du!! Vill ha färg°°

Maria sa...

Snyggt! Jag blir också sugen på färg när det blir vår. Men jag är även likadan och fegar ofta i slutändan.. :)

Duktiga Tjejen sa...

Och nu fotar du dig i det där och visar oss!

//avis.

Fröken K sa...

Mucho snyggo!

Fifi sa...

Jag gillar tunikan som tusan!
Och färgglada skuggor är så fint, det är bara det att det aldrig blir av att jag använder såna när ajg inte går ut, det var liksom en partygrej för mig.

Lisa sa...

Tack hörrni! Ska se bara om jag vågar ta den på mig. Är man van att klä sig svart så känner man sig liksom lite exponerad. Haha