2011-05-28

Ensamt.

Kvällen igår var så rackarns trevlig att jag inte var hemma förren strax efter halv ett, vilket jag tror kan vara lite av ett rekord av vad jag klarar av att vara nykter (eller ens vaken) i mer eller mindre berusade människors sällskap.
Men det här med att vara gräsänkling var väl rätt skönt en kväll och natt sådär men nu börjar jag tröttna. Vill ha hem min kille nu, jag känner mig så väldigt ensam i soffan. Och jag inser ju att det är himla larvigt att vilja ha hem sin kille efter bara drygt ett dygn, men jag är ju inte van. Tur är väl att jag hämtade hem liten vilding i eftermiddags så att ställningen är åtminstone lite återställd.
Nu tröstar jag mig med lite godis, och det går sannerligen åt efter allt hulkande efter att ha kollat på Greys anatomy, sista avsnittet av säsong 5. (Vet jag ligger enormt mycket efter). Men alltså, både Izzy OCH George döda? Dog av gråt.

2 kommentarer:

i min lilla lilla värld sa...

Korv går oxå hem här. Med makariner och ärter. Men, men.. Bara att gilla läget. Kommer ge henne en burkmat i veckan. Resten får hon sören i det äta det som bjuds hahaha

Lisa sa...

Helt rätt! Äter hon inte så får hon väl vara hungrig till nästa mål. Det låter ju skithemskt, men man kan ju inte sitta och ge dem annan mat bara för att det inte passar. Då tror dom ju att det räcker med att rynka på näsan så ska mamma ställa sig och laga annan mat. Haha