2011-08-12

Dagens.

Dagens plus:
- Jag har fått sjukt mycket gjort i trädgården. Röjt i rabatter, grävt rabatter (okej, en) och planerat om buskar.
- Det är fredag och jag har infört skruva-med-bilen-förbud hela helgen. (Jag går med på max några timmars badrumsrenoverande.) Ty ibland måste man tänka på att rå om varandra också.

Dagens minus:
- Klafsade rätt ner i ett brännässelbuskage iförd klänning. Det svider rätt friskt på insidan av låren men tack och lov klarade sig snippan.
- Insåg precis att jag lagt mig i sängen med universums skitigaste fötter utan att orka göra nåt åt det.
- Jag har äcklig chipssmak i munnen trots att jag borstat tänderna väldigt noggrant. Och använt plackers. Noga med det.
-Jag känner mig alltså rätt sunkigt över lag.

Nu ska jag försöka sova fast jag egentligen inte är särskilt trött, men det finns inte så mycket annat att göra. Jo, jag ska fortsätta att sura lite över att jag inte är på Way out West.

Godnatt.
Published with Blogger-droid v1.7.4

1 kommentar:

i min lilla lilla värld sa...

Tyvärr är min gissning på den 30 augusti mest önsketänkande. Är rädd att jag går över även denna gång =(