2011-08-27

Om tuttarna.

Jo alltså jag har ju hört det här om att man får större tuttar när man är på smällen, och allra helst när man är alldeles förskräckligt mycket på smällen.
Men det där tycks liksom inte stämma så bra på mig. Tuttarna har krymt. Min favoritbehå som jag haft under hela graviditeten har plötsligt blivit för stor och ger en stor glipa mellan bröna och själva kupan. Så nähe, no milk (today) den här gången heller då kanske?
Mycket möjligt att det var den minskade mängden tuttar som gjorde att vågen visade på minus på senaste mvc-besöket, jag som blev så glad! (Och ja, jag vet att man inte ska fokusera så mycket på viktuppgång när man är gravid, men är man överviktig så är det fan jävligt kul när vågen för en gångs skull pekar på minus.)
Men tuttarna, dom vill jag ju liksom behålla..

5 kommentarer:

Alexandra sa...

men vänta du till amningen drar igång...

Vanilla sa...

Sv: Ja, det var verkligen supermysigt! :-)

Ha en fortsatt bra helg!
kram

i min lilla lilla värld sa...

hahaha Du är ju fan precis som mig. Vågen pekade neråt här med och tuttarna är skitsmå. Men mjölk innehåller dem sa du veta

Fifi sa...

Men vad skumt!

Lisa sa...

Alex: Jag fick knappt någon mjölk med Kajsa heller. Jag kämpade och kämpade för att få igång det hela dock utan någon framgång.
Sara: Jag trodde inte riktigt mina ögon när vågen visade på nästan ett halvt kilo minus, jag känner mig liksom tyngre och otympligare än någonsin nu.
Fifi: Jamen visst är det! Det är väl nu mot slutet kilona har en tendens att skena iväg rejält..