2011-08-31

Saker man säger.

Alla måste ju se att hon är världens sötaste unge, jag kan verkligen inte förstå att vi har gjort henne. Inte en chans att vi får en så perfekt unge en gång till!

Så sa jag tidigare ikväll till M när Kajsa i full koncentration satt och pillade med sina leksaker på golvet. Men så kollade jag igenom gamla bilder och ehm, låt oss säga att så här med lite distans inser jag att vi nog var ensamma om att tycka att Kajsa var den sötaste världen hade skådat. Själv smälter jag varje gång jag ser de här bilderna, samtidigt som jag skrattar så jag kissar på mig. Men jag bjur på´t! Ty det är i sanning ena riktiga lyckopiller.


5 kommentarer:

Fifi sa...

Hon var ju söt! Men jag måste erkänna att jag skrattade när jag såg den andra bilden. Gud, vad roligt det är när de gör sina miner!

Johanna sa...

Hahha, jag måste också erkänna att jag dog av skratt när jag såg den andra bilden. Fast SÖT är hon ju vekrligen.

Tänkte "ja, klart man tycker så om sin unge" när jag läste början av inlägget, men sen tyckte jag det var helt fantastiskt att det svängde om till ett "haha, kolla vad roligt mitt barn ser ut" - inlägg. Cred till dig! ;)

Tack för din kommentar, via den hittade jag ju hit. Kul!

Cat sa...

Sv: Ok, nu har du fått mig att skratta istället för att gå runt och vara allmänt vemodig och svår! :D Vi gömde oss för min pappa för att klockan var ungefär mitt i natten och att han inte var särskilt lyckligt över att höra vårat skrålande vid den tiden på dygnet ^^ Vad vi än fick idén till att gömma oss ifrån vet jag dock inte... Vi syntes alldeles säkert inte det minsta bakom en snurrfåtölj! :D

Söt är hon, men herregud vad rolig hon såg ut på andra bilden :) Kommer nog inspireras av dig och lägga upp den legendariska bilden på "Bekymmerlie".

Alexandra sa...

Nämen sötaste!!! Så himla söt. haha, båda bilderna är ju helt underbara!

Lisa sa...

Haha ja den sista bilden är sjukt rolig. Man måste väl få bjussa på såna bilder med ibland, inte bara 'kolla in här vilken söt unge jag har!'