2011-11-29

Rekordtidigt.


Jag ger mig själv en klapp på axeln och känner mig rätt nöjd över att ha fått till ett skapligt kort med barnen i juleskrud (utan att några blickar riktades mot kameran, men ändå) skickat in, fått hem och skrivit adresser. Tänkte rent av slänga dem på lådan tills jag kom på att det inte ens är december, måste väl vänta två, tre veckor till åtminstone.
Jag vågar nog sätta lite pengar på att när det väl är dags så har jag stirrat mig blind på kuverten och glömmer bort att skicka iväg dem.
Men nu finns i allafall bildbevis på min goda vilja och det är väl ändå det som räknas, visst?
Published with Blogger-droid v1.7.4

6 kommentarer:

Maria sa...

Bra där! Riktigt så långt har inte jag kommit... ;)

Maria sa...

Bra där! Riktigt så långt har inte jag kommit... ;)

Sandra sa...

Ååååh! *ångestdrabbad*

Tinalinatiny sa...

Åh vad duktigt! Själv har jag tokångest över dom där julkorten.. Vi har inte ens tagit bilden än.. Suck.

Lisa sa...

Haha det var inte meningen att ge er ångest, jag är som sagt ute i extremt god tid. När man väl tagit de där korten (som för all del kan vara rätt kruxigt) tar det ju bara ett par dagarn innan man har bilderna i brevlådan.

Lisa sa...

Anledningen till att jag var så tidigt, bör tilläggas, är för att att gillar att bocka av saker på min 'att-göra-lista' det går liksom ett rus genom kroppen varje gång jag får göra det.