2012-03-25

Helgen sett från min htc.












1. Syskonkärlek.
2. Thåström. Öl. Kramar. Kärlek.
3. Stolta stad. Från hotellrummet.
4. Glassdejt med M på B&J. Belgian Waffle Sundae med 1 kula Vermonster, grädde, kolasås och nötkross. Glasskoma.
5. Bakis/görasigiordningpånytt-häng med Dexter, bland andra.
6. Vin. Fnitter. Pratpratprat. Sådär ni vet som man bara kan göra med dem man känt allra längt. Som känner en utan och innan.
7. Plockmat och ännu mera vin.
8. Ny dag nya tag. Lunch på altanen.
9. Gofis.
10. Luftballong över takåsarna.

Om jag är trött nu, undrar ni?
Tröttast i världen skulle jag tippa på. Men kanske också den nöjdaste.

6 kommentarer:

Fifi sa...

Mm, vad mycket gott! Och hunden, jag snor den!

Maria sa...

Åh det ser ut att ha varit en kanonhelg!!

Sandra sa...

Lyllos dig! Vilken fin helg. Och så mycket gott!!

Fröken K sa...

Ja, ganska lika helger måste jag säga, väldigt fin-fina sådana också, mmmm helg!!!

Duktiga Tjejen sa...

Oj vilken tråkig helg du verkar ha haft - icke! Mys, mys mys!

Lisa sa...

Ja det var mycket paltkoma i helgen, helt klart. =)