2012-03-17

Hurra för klumpigheten! (Eller om konsten att skriva världens längsta mening.)

När man tjatat i över ett år om att vi behöver köpa en ny kaffebryggare pga jättegammal och svinful, och till och med hävdat att kaffet smakar skunk pga just jättegammal bryggare - och ens kille inte alls är med på noterna utan tycker att bryggaren vid det här laget är en raritet och absolut inte ska slängas - då blir man rätt svinnöjd när samma kille råkar tappa hela kannan i golvet och går i tusen bitar.

Mmm den ljuva segerns sötma.

*På väg till kaffebryggaraffär*
Published with Blogger-droid v2.0.4

9 kommentarer:

Omentjej sa...

Haha, grattis! ;) Rekommenderar Moccamaster.

Miss Baglady sa...

Hehe vad himla bra. Det var du värd, efter all väntan :)

Sandra sa...

Hurra för klumpiga händer!

Emma sa...

Haha :-)

Trillingnöten sa...

Mohahahahaha!
-What are you doing today?
- Same thing I do every day - trying to take over the world!

Bra jobbat där!

Tinalinatiny sa...

Åh, den lyckan! ;)
Precis som någon skrivit, kan varmt rekommendera en Moccamaster, kungen av bryggare helt klart.

Fifi sa...

Haha, win! Känner igen känslan, det var likadant på mitt gamla jobb, vi fick liksom inte köpa en ny kaffebryggare så länge den asdåliga funkade, sen råkade någon slå sönder kannan, och vips, så hade vi en ny!

Maria sa...

Hahahaha! Vad härligt!!

Lisa sa...

Om en tjej & Tinalinatiny: Åh, vi stod och klämde på en pga skitsnygg, tyvärr var prislappen inte lika snygg. Hade jag läst era rekommendationer innan hade vi dock kanske övervägt en ändå.

Miss Baglady: Ja jag tyckte det jag också, det var verkligen på tiden!

Dalkullan: Yes alltså!

Emma: Det gäller att ha tur. =)

Trillingnöten: Haha, ja eller hur! Hade det varit jag som haft sönder den hade jag ju bara fått höra att jag gjorde det med flit.

Fifi: Precis! Jag måste bara komma ihåg hur det funkar till nästa gång jag vill ha något nytt men blir motarbetad. =)

Maria: Martin var inte så lagom sur, när han stod där på morgonen och svor efter att ha tappat hela kannan full med kaffe. Hihi