2012-03-23

Om det där, det där och det där..

Det här om att jag ska på Thåström ikväll och att vi ska bo på hotell inatt, och om att det ska bli "roligt" och "skönt" förmodligen är jordens underdrift.
Sa jag hotell? Hotellfrukost. Sova, äta frukost och sen sova IGEN.
Och det knasiga är att det inte är nog där. Åhå nej, på lördag fortsätter roligheterna med att jag stannar kvar i stan och hänger med mina äldsta och bästa vänner.

Så slut på viktig och pepp info.

Ps. Lite väl fluffigt, jagärsåbra/hardetsåbra här inne på senaste va?
Lite lite om tröttman och trotsen ochsåntdär?
Återkommer på söndag så får vi se hur det är med den saken då.

Fram till dess: Ha en skön helg era finisar!
Published with Blogger-droid v2.0.4

9 kommentarer:

Sandra sa...

Woho! Fi fan vad skönt! Det är du värd!

Tessan sa...

Fina fina!!Älskar bloggen till månen och tillbaka! Ska ni hänga i stan imorgon? Kom gärna förbi hemma hos mig om ni vill på en kram eller sju. Det kommer styras inför lite fest och så där med musik på gården. Puss puss puss

Maria sa...

Jag tycker det är himla kul att läsa om fluff! Och hoppas din helg blir fantastisk!! :)

Fröken K sa...

Åååå!!! Ha en legendarisk helg!

Duktiga Tjejen sa...

Fan vad nice, njut! Du förtjänar det verkligen.

(Jag har sett Thåström live en gång by the way).

Bara Sara sa...

Gött!! Enjoy!!

Anonym sa...

Njut njut njut! Hoppas ni har det toppen!

Jenny sa...

Alla småbarnsföräldrar borde få en hotellnatt. Minst. Hoppas du får det underbart!

Lisa sa...

Men tack raringar! Det var en fantastisk helg på alla sätt och vis. Söndagen bjöd dock på rätt mycket tröttma. Men det fick det vara värt. =)
DT: Jag har nog sett honom tio gånger nu skulle jag tro. Han var bra, såklart, men hade kunnat välja lite andra, äldre låtar för min smak.
Jenny: Jag håller fullständigt med dig!