2012-01-05

Vad man ger och vad man tar..

Nu har jag kokat ägg, bryggt kaffe, tänt ljus och dukat frukostbordet. Jag har även bytt bajsblöjor på bägge våra avkommor, varav den ena var en sån där härlig bajs-upp-på-ryggenblöja ni vet, allt medan M fick sovmorgon. Eller ja, så mycket sovmorgon det nu går att få med en dotter som inte vill låta honom sova.
Med den här minst sagt goda gärningen har jag så klart en baktanke, nämligen att han inte ska protestera när jag delger honom min plan på att besöka Myrorna för lampletande när hela familjen utflyktar sig in till staden snart.

3 kommentarer:

Maria sa...

Haha, smart drag!! :)

Johanna sa...

Å hoppas ni hittar någon fin!

Lisa sa...

Nä det bidde ingen lampa, känns sojm vi kan få hålla på med letandet ett tag. Allra helst när jag insåg att vi behöver två stycken, vi måste ha en som kan ersätta granen och dens belysning också. =)