2012-01-07

En liten kärleksförklaring.

Jag satt sent en kväll ihop med min vän ute på landet där min kille bodde, dit jag ännu inte hade flyttat. Alla andra hade gått och lagt sig, men vi två satt där i soffan och drack surt vin och rökte alldeles för många Marlboro lights. Jag var 16 år och vi pratade om livet, om alla hans resor han hade gjort och lyssnade på 'En flicka med guld' om och om igen. Jag sa jag älskar det här! och syftade på både låten, livet, och mina vänner.
12 år av kärlek till den där mannen, Thåström alltså, jag älskar´n!

2 kommentarer:

Duktiga Tjejen sa...

Thåström! <3 Min första cd jag köpte var Imperiets "kickar" (94). Har diggat Thåström sjukt länge nu. Love. Sett honom live en gång bara.

Du har jävligt bra smak du! ;)

Lisa sa...

DU har bra smak! =)
Jag har nog sett honom sju gånger, och i mars gör jag det igen. Woho!