2011-12-21

Chliffhangern med ett slut som nog gör många besvikna.

Alltså nej, det är inte så att jag har ett 10-årigt barn som jag hållt hemlig, jag hälsade på en kompis som fått barn där på BB i Linköping för en tio år sen.
Men det var väl inte riktigt det som var spännande i den här historien, utan vad sjutton M hade att göra på en avdelning där man, citat: 'förminskar bröst och sånt.' Men tyvärr, jag måste göra er besvikna, han har varken gjort ett könsbyte eller haft enorma man boobs som han opererat bort.
Sorry..
Han skjutsade bara en tjejkompis dit som skulle överlägga med en läkare hur vida hon skulle göra en bröstförminskning eller ej. Och M han väntade där i väntrummet, värre än så var det inte. Tack och lov får jag väl ändå säga.
Published with Blogger-droid v2.0.2

3 kommentarer:

Johanna sa...

Hehe, det LÄT väldigt spännande ändå!

Sandra sa...

Men vad gjorde NI på sjukhuset då?

Lisa sa...

Jamen visst gjorde det. =)