2011-12-03

Lördagkväll.

Martin försöker för fjärde gången natta (eller andra för hans del efter att jag gjort två tappra försök) Kajsa som ska sova i sin stora säng. Går väl sådär, med närmre dåligt än bra.
Själv sitter jag i soffan och sniffar bebislukt. Tänker att den där speciella, underbara doften kanske är borta imorgon. Jag minns verkligen inte när Kajsa luktade bebis för sista gången och jag kan inte riktigt med tanken på att aldrig få känna bebisdoft från min egen bebis igen.
Så djup är jag kvällen till ära, men himla mysigt är det.
Published with Blogger-droid v1.7.4

2 kommentarer:

Fifi sa...

Hm, doften avtar ju helt klart när ungen börjar äta fisk och sånt, men jag tycker allt att det kommer tillbaka emellanåt.

Lisa sa...

Åh den sitter i så länge alltså! Jag tänkte nästan att den börjar ebba ur nu, men vad bra då kan jag sniffa ett tag till då. =)