2011-12-10

Smarret.

Toblerone-fondue (med stänk av Captain Morgan i) med marshmallows, glass, grädde och frukt.
Rätt mycket smarr faktiskt.

Ja, det var bara det.

Och paltkoman med ja. Hujedamej.

Jomen en sak till; Vidar är så vitt jag vet den enda som lyckats kräka ner golvet på en restaurang/krog utan att ha blivit utslängd med huvudet före. Eller utslängd överhuvudtaget, och till råga på allt fått personalen att skratta.
Det borde nästan stå med i hans cv framöver: Jag är så charmig att jag kan kräkas ner restauranggolv och nästan få applåder för det.

3 kommentarer:

Maria sa...

Haha vad underbart!

Fifi sa...

OMG, det vattnas i min mun! Av det förstnämnda då, inte av kräket, det skrattar jag bara åt.

Lisa sa...

Magiskt gott var det! Och ehm.. ja Kottens kräk ja, de hade en del att torka när vi gick därifrån. ;)