2011-12-08

Lucka 8, berätta om ett av dina favoritplagg.

Jag önskar att jag kunde skriva om någon fin festblåsa där min kropp ser sådär snygg och lagon kurvig ut i, eller om Vidars precis svintuffa Moonkids-byxor, för ärligt talat är min egen garderob rätt bedrövlig. Men rätt ska vara rätt så jag säger tights. Tights torde nämligen vara det bästa plagget ever och gode gud och så, låt aldrig dessa byxor sluta tillverkas. Dom på bilden bär jag jämt och ständigt och passar toppen till min (tråkiga) svarta garderob. Dessutom är de rätt tjocka och varma. Men okej, face it - gravidtightsen allså. Finns. Inget. Skönare. Plagg.
Och här älskar jag Sandra en smula som står upp och säger att hon använder preggotightsen än idag, och pst, jag gör´t också!

3 kommentarer:

Fifi sa...

Alltså., tights är ju det skönaste man kan ha på sig! Jag använde mina vanliga när jag var preggo, vek bara ner dem så linningen var under magen, och jag älskar dem ännu.

Johanna sa...

Tights är det bästa som finns. Alltid. Älskar dem. Igår när jag och fotograf-Erik skulle åka hem från Japan och flyga i 13 timmar garvade jag rått när han tog på sig jeans och jag mina tights och en mjuk kjol.

Lisa sa...

Ja det är verkligen det bästa plagget av dem alla!