2011-12-14

Lucka 14, berätta om ett fotografi som någon annan tagit på dig.

Det får bli den här. En vattenbild från Phu Quoc 2009. Mest bara för jag längtat så mycket till värmen på senaste.


Martin och jag var iväg i Asien och hamnde på Phu Quoc i Vietnam, där vi bodde i en bungalow på stranden. På dagarna var vi iväg och snorklade och om kvällarna satt vi vid vattenbrynet och drack Kaptain Morgan och cola. Det var värme, frihet och livet lekte. 2 veckor efter den här bilden skulle jag kissa på en sticka och få se det där plusset som bekräftade det jag inte begripit under hela resan - jag var gravid!

5 kommentarer:

Duktiga Tjejen sa...

Älskar undervattensbilder, hihi! Och vad underbart två veckor senare... Wiiiii!

Fifi sa...

Åh, sol och bad, nu längtar jag också! Fast inte efter att snorkla, för det tycker jag är läskigt *fegis*

Anonym sa...

Det är så coolt med undervattensbilder men har inga egna i fotoablumet! Dags att fixa det nångång! :)

Johanna sa...

Underbar bild ju!

Lisa sa...

D T: Ja alltså herregud vad vi hade mycket roligt med den kameran under resan, har cirka tusen undervattensbilder.

Fifi: Jag tyckte också det var rätt läskigt i början, men när det väl släpper är det helt fantastiskt. Och sol och bad ja, längtar typ ihjäl mig!

Träningslyckan: Ja visst är det! Du får helt klart se till att fixa. =)

Johanna: Hihi, tack!