2011-12-03

Men tack!


Roligare saker kan jag ju tänka mig att lägga pengar på så här före jul. Det var sushins fel, är man inne i stan måste man köpa med sig sushi hem. Nog för att den var god, men om den var värd 400 det vete tusan.

Ps. Om jag nån gång blir så där onödigt rik ska jag starta en grupp för andra onödigt rika och så ska vi gå runt parkeringar och betala folks p-böter. Det finns nämligen få saker här i världen som gör en på så dåligt humör som gula lappar på vindrutan som lyser upp hela parkeringen.
Om det nu är så att nån redan är onödigt rik och vill hoppa på min idé, så varsågod - jag är din testperson!
Published with Blogger-droid v1.7.4

4 kommentarer:

Maria sa...

Ja fy för böter! Tycker det lät som en bra ide! :)

Sus sa...

Surt... :(

Fifi sa...

Åh, vad fint och Karl-Bertil Jonsson av dig!

Och "kontrollavgift"? kan de inte kalla det för vad det är?

Lisa sa...

Åh jag var så ruskigt arg att jag nästan tjöt där bakom ratten. Fem minuter sen var jag och det värsta var att jag stod där i kön till att beställa sushin så tänkte jag att 'fan, hinner jag nu? Dom lär ju var snabba på att lappa bilar såhär vid julhelgerna när det är smockat av folk'. Och ja, naturligtvis.