2011-12-10

Lucka 10, berätta om innehållet i din väska.


Antar att det måste bli skötväskan, för nån annan väska bär jag knappt längre. Skulle vara min tygpåse men då flyttas samma innehåll som nedan bara över.

- En filt
- Ett gäng blöjor i modell mini och stor
- Ett paket skötbordsunderlägg
- Ett paket våtservetter
- En handduk
- En body i ombyte till herr kräkobert
- 2 clementiner
- Försvarets hudsalva
- Läppstift
- Plånbok
- 2 förpackningar Baby semp
- Nycklar

Mer spännande än så blir det inte.
Published with Blogger-droid v1.7.4

2 kommentarer:

Lotta sa...

Själv hittade jag ett ruttet (läs blött) äpple i min väska häromdagen...

Lisa sa...

Mmm. Jag gör det också titt som tätt, hittar ruttna bananer och sånt i väskan. Himla mysigt att stoppa ner handen, lite extra spänning i tillvaron när man inte vet vad man ska hitta. =)