2011-12-26

Han den där jag bor ihop med, himla charmig kille..

Jomen om julklappen då.
Vi hade en liten julklappsöppning vid frukosten på julaftonsmorgonen och jag fick en liten klapp som onekligen såg ut att innehålla en smyckesask. Jag blev sådär pirrig ni vet, och tänkte att 'minsann är det kanske ett sånt där namnarmband jag tjatat om?' Och öppnade det kanske paketet lite för ivrigt än vad som är okej för en 28-åring, men tji fick jag.
Det visade sig innehålla...
...


Tada:

En bacontvål.

Kul julklapp liksom, en tvål som ger en (mig) kväljningar för att den luktade eh, ja just det - bacon.
Efter mycket fnissande från min (33-åriga) killes sida gick han tillslut efter ännu en julklapp som visade sig innehålla världens bästa namnhalsband som för all del inte var ett armband, men det går ju att ordna. Som M sa "jag hörde ju att du sa armband, men jag tänkte att du sa fel och menade halsband."
Eh, jo men just det. Vi kör tydligen med tvärtomspråket här hemma, även oss vuxna emellan.

7 kommentarer:

Atomflickan sa...

Hahahaha BACONTVÅL :D. Vem använder det??? Men som sagt, ett mkt fint armhalsband ;).

Maria sa...

Haha, det var mig en busig en! :) och sådana namn hals/armband är så galet fina!!

Duktiga Tjejen sa...

Bacontvål, haha, en antigrisätares mardröm (min, alltså). Var är den köpt?! Jag MÅSTE köpa en sån till min M, han ÄLSKAR bacon!

Och halsbandet. Fint ändå. Finare än min julklapp (som var luft...).

Fröken K sa...

Jamen, iiuuu liksom, varför finns bacontvål?! Mycket vitsig present. Namnhalsband verkar vara årets julklapp till oss mum's, jag är oxå stolt innehavare av ett nu. God fortsättning på dig!

REGNSJUK. sa...

Men åh, vad ni verkar gulliga!
(Och så fin bloggen blev! Heja dig!)

Fifi sa...

Haha, bacontvål! jag måste köpa en till Niklas, han skulle älska den! Fast förhoppningsvis inte använda den...

Lisa sa...

Atomflickan: Förhoppningsvis ingen! Eller ja, om man är tillsammans med nån man inte riktigt vågar göra slut med måste det vara optimalt att använda den. ;)

Maria: Ja verkligen superfina!

D T: Han köpte den på roligarylar.se. M hälsar att det tydligen är sjukt snabb leveranstid dessutom. Ge Monki en som en pik för att du inte fick nån klapp.
(Passar på att slänga ut en varning för bebisgörat dock, tror inte man blir särskilt sugen på att ligga med nån som luktar bacon. ;))

Fröken K: Ja, IIUUW! Svinäckligt luktar den!
Namnarm/halsband alltså, värsta bästa smycket!

Regnsjuk: Haha jag vet inte det ja. Men tack fina du!

Fifi: N´Haha nä det får vi hoppas att han inte gör om han får en. För som sagt, iiiuw!