2011-12-19

En sån där bildkavalkad.

Kajsa fyllde 2 år.

Hon fick stora paket..

som hon gärna kröp in i.

My sweet cherry pie.

Busonge!

Jag råkade knappa hem ett par ett par något för dyra byxor från Moonkids till Kotten.

Köket fick juleskrud.

Att vänta på att mamma ska plocka färdigt i diskmaskinen går ju inte. Moffmoff så hade ungen satt i sig halva clementinen med skal och allt.

Kajsas nya hobby: diska.

Promenad i skymningen.

Konsten att ta det lugnt.

Jag bjöd hem vänner på gofika.

De här färskpressade juicerna alltså, en klar hit. Här efter en juice med rödbetor(!), apelsiner och ingefära bland annat.

Jag gjorde en svingod middagssallad efter det här receptet.

Finaste.

Julmys en måndagkväll med tomtegröt och skinkmacka. Nomnom.

10 kommentarer:

Fifi sa...

Åh, vilken kavalkad, jag bara sitter och ler. Så fina ungar du har!

Sandra sa...

Håller med Fifi. Tokfina ungar och tokfina bilder.
Vi har börjat med smoothies här hemma, Edith och jag. Hon älskar det. Över allt annat. OCh tur var väl det tänker jag.

Jaha. Nu måste jag hitta Halloumiost också i det här Goudaostlandet. Tack för det. :P

Maria sa...

Så fantastiskt fin kavalkad! Och vilka ungar, toksöta! Grattis också till stora tjejen! :)

Lotta sa...

Åh, vilka fina bilder! Sötaste ungarna och juligt så det förslår!

Tinalinatiny sa...

Otroligt fina bilder! Dom är ju helt bedårande fina Kajsa och Vidar :)

Anonym sa...

vilken härlig bildkavalkad! middagssalladen och tårtan såg såå goda ut :)

Sus sa...

Mysiga o fina bilder!

REGNSJUK. sa...

Åh så mysigt ni verkar ha det!

Lisa sa...

Ni kan va fina! <3
Dalkullan: Det känns lite som att det är lättare att hitta den där nålen i höstacken än att hitta halloumi i Tyskland, men jag önskar dig all lycka till!

Fröken K sa...

Så superfina och mysiga bilder!